top of page
  • תמונת הסופר/תsigal bieber

Karma is a bitch

עודכן: 20 במרץ 2022

הארץ סוערת- אדם ,בוגר הכת של אליאור חן , דקר את אימו , אחיו וגיסתו.

אימו ,המתעללת כזכור, הזהירה וכתבה אין ספור מכתבים לא לשחרר אותו מהאישפוז הפסיכיאטרי שלו.

אז הרי לכם דוגמא איך מרבים רשע בעולם. ולמה חשוב כל כך שנדאג שילדינו יגדלו בריאים בנפשם- מה שמתחיל בקטן בבית , גדל ומתפשט הלאה.

An empty old wooden swing

ילד מוכה הופך לאב מכה. ולכן, באחריות כולנו לדאוג שלא יהיו אבות מכים, בעלים מתעללים (וגם אמהות ונשים, אבל זה, לדעתי, פחות נפוץ...), לעשות כל מה שביכולתנו לחנך לאי אלימות. זה שאנחנו מעלימים עין עכשו, בטוח שנשלם על זה מחר, או מחרתיים...אגב, מי שלא הבין- ככה בדיוק מתפשט הגם הטוב בעולם.

האמא המתעללת מקבלת את תוצאות הפעולות שלה. אנחנו כחברה, עוד נשלם על זה הרבה יותר. קארמה אומרת- לכל פעולה יש תוצאה. זה לא עונש. זו תוצאה. הדוקר היום תוכנת בעבר לפעולות האלו, זה מה שהוא למד, זה מה שהוא יודע.

וכחברה- כל הדברים , טובים ורעים, מתפשטים באותה צורה. מתחילים בקטן ומכפילים את עצמם. מה שהתחיל בחולה קורונה אחד, מתפשט בעולם כמגיפה.

היא לא תעבור אם נדאג רק לעצמנו. עקומה אקסיובוציונית, זוכרים?


צריך רק לפתוח את העינים , להתבונן וללמוד. ככה למדו ה רישים , היוגים. התבוננו בהכרה נקייה, חסרת גלים וראו איך הדברים מתפשטים, ראו את התהוות הדברים- סיבה תוצאה, תוצאה שהופכת סיבה גם היא. זה גלגל הסבל. בדיוק לזה אנחנו מחפשים תשובות. מה שעושים אותו הדבר- נותן את אותן תוצאות. כדי לקבל תוצאה אחרת- צריך לשנות את הסיבה. את ההתנהגות. את הפעולות.

פוסטים קשורים

הצג הכול

למה.

bottom of page